تمرین برنامه نویسی

نوشته شده توسط , تیر ۵, ۱۳۹۰ ۱:۴۶ ق.ظ

سلام
صفری هستم، سرپرست کمیته ملی کامپیوتر. اول اینکه تو این پست کامنت رو باز میکنم تا ببینم چقدر مخاطب داریم و در ضمن یک کم حرفهای شما رو هم بشنویم. لطفا توجه کنید که اینجا یک مقدار رسمیه و خودتون باید مواظب کامنتها باشید.

دوم اینکه همونطور که بعد از امتحان دوم پیش-تابستانی قول دادم، سایت تمرین برنامه نویسی رو به زودی زود (امیدوارم کمتر از یک هفته) ثبت نامش رو باز میکنیم تا هر کسی با داشتن اینترنت بتونه برنامه نویسی تمرین کنه و آماده مسابقات سالهای آینده بشه. تو اون سایت هم کامنت گذاری و چیزهای مشابه وب ۲ هست و سعی ما اینه که یک شبکه اجتماعی المپیادیها شکل بگیره و خود شما در ارتقاء سطح المپیاد سهیم باشید.

به امید روزی که با افتخار هم نتایج جهانی عالی بگیریم و هم تعداد خیلی زیادی المپیادی برنامه نویس برای کمک به پیشرفت کشور تربیت کنیم

۴۱ دیدگاه در “تمرین برنامه نویسی”

  1. مرحله 2 گفت:

    ئظر لطف شماست! ما کوچیک شماییم! ما خیلی وقته که از رو رفتیم(یه هفته ای میشه!) واسه کنکور! دیگه فراموش کردم! ببخشید اگه به کسی اهانت شد!

  2. یه نفر دیگه به مرحله ۲ گفت:

    اولا خوشم میاد از رو نمیری
    دوما دوستم بعد از امتحان وقتی با شاززز چک کرد خودش فهمید رد میشه
    سوما تهمت نزنید.(به افراد مصحح در باشگاه)
    چهارما اگه منم بال داشتم پرواز میکردم.

  3. کیانا گفت:

    راستی اگه توی نظرم دقت می کردین ذکر کرده بودم که “باید می گفتین المپیاد مخصوص مراکز استان و ایناس!!!” یعنی اینکه من مشهدی نیستم دیگه!!! چون ما تو جغرافی خوندیم مشهد مرکز استان خراسانه!!!

  4. کیانا گفت:

    نه خیر من مشهدی نیستم!!!
    البته من انکار نمی کنم که حدود یه هفته مشهد کلاس رفتم! ولی تصور کن! ۱ هفته

  5. اسلامشهر، شهرستانی از تهران! گفت:

    آقای محمدآبادی که کلا تو استانای غیر تهرانند!
    کیانا خانم شما مگه مشهدی نیستین؟ آقای گوهرشادی و گروهش که تو مشهد تدریس میکردن!

    در ضمن وقتی میگین تهران، یه شهر هم قبلش اضافه کنید! چون اسلامشهر جزء شهرستانای استان تهران هست و مدرسه اصلا نمیدونه المپیاد کامپیوتر چیه! و اساتید هم که افتخار تدریس در این شهر رو نمیدن!
    من خودم کلا از رو کتاب کار کردم! اونم ای-بوک!

  6. کیانا گفت:

    به AP:
    شرمنده چنین قصدی نداشتم 😀

  7. کیانا گفت:

    be AP:
    sharmande hamchin ghasdi nadashtam 😀

  8. کیانا گفت:

    این کیه که منو میشناسه؟؟؟ خودش خودشو معرفی کنه 😀

  9. تهرانی گفت:

    یعنی معلمین باشگاه در تهران کلاس خواهند داشت و تدریس خواهند کرد؟
    ما چگونه می تونیم مطلع شویم و استفاده کنیم؟

  10. مدیر گفت:

    با سلام

    تدریس خصوصی برای اعضای کمیته ملی ممنوع است. آقای نصیری شرق تعدادی کلاس عمومی هم در تهران و هم در شهرستانها در گذشته داشته اند و البته همه اینها هم در سطح مرحله دوم و پایین تر بوده است.

    ما در برناهای جدید سعی داریم هم آموزش آنلاین را بیشتر تقویت کنیم و هم اینکه از مدرسین باشگاه و اعضای کمیته به طور متناوب برای تدریس در سرتاسر تهران استفاده کنیم.

  11. تهرانی گفت:

    مگه آفای نصیری شرق قبل از دوره درس می دند؟

  12. pixel گفت:

    راستی من کیانا رو میشناسم و میدونم خودش تنهایی و بدون معلم تا این جا به این خوبی خوند ولی برنامه نویسی…
    در حق شهرستانیها واقعا خیلی ظلم میشه
    المپیاد که فقط مختص تهرانیا نیست که از دوران شیرخوارگی میرن کلاس المپیاد

  13. Emberlynn گفت:

    Wham bam thank you, ma’am, my questions are asenwerd!

  14. یه معترض گفت:

    درود
    منم با کیانا موافقم تو رو خدا یه کاری واسه ما شهرستانیا بکنید…وقتی که بچه های تهران همشون با آقای آیدین نصیری شرق (طراح سوال) کلاس داشتن انتظار نداشته باشین که من با اونا در یه سطح باشم یه چیزه مهم که یادم رفت بگم من حاضرم قسم بخورم که آقای نصیری شرق سوال ها رو به بچه ها نمیگه ولی مهم ترین نکته طرز فکر معلمه،که همه ی دانش آموزان با اون آشنا می شن بعد از کلاس داشتن با یه معلم و این واسه قبولی بچه ها کافیه…به امید آینده ای بهتر
    بدرود

  15. Romby گفت:

    Wow! That’s a really neat awsenr!

  16. Shanna گفت:

    There’s a terrific aumont of knowledge in this article!

  17. AP گفت:

    be kiana:

    age ino mibini, vaqean khaste nabashi!
    taqriban ashkamo dar ovordi!

  18. صادق گفت:

    راستی ممنون که نظرا رو باز کردین تا صدای ما رو بشنوین

  19. صادق گفت:

    منم تا حدی با کیانا موافقم… فقط میگم بهتر بود تغییرات توی نظام المپیاد کامپیوتر رو اینقد سریع اجرا نمیکردین

  20. یه نفر به مرحله2 گفت:

    شما می گی سطح برنامه نویسی ضایع هست . من میگم که امسال با این وضع سوال های سخت کف قبولی خیلی بالاتر اومده بود !! تازه کی گفته که ما قبول نشدیم من نظرات (۲ نظر ) رو دادم که فکر نکنی سطح مرحله۳ پایینه یعنی خیال نکن مرحله ۲ قبول می شدی مرحله ۳ عین آب خوردن بود !!!

  21. محمد امین گفت:

    سلام وبا عرض احترام
    من یک دانش آموز سال اولی هستم که امسال مر حله ی اول کامپیوتر رو با نمره ۱۹٫۲۵ قبول شدم مرحله ی دوم هم در امتحان تستی با نفر دوم این دوره باشگاه فقط ۳ نمره فاصله داشتم(نمرم ۴۸ شد)(۱۲ درست،۳غلط) …
    یعنی اگه نتایج اول ها رو هم اعلام می کردید من به راحتی جزء ۵ نفر اول بودم تو اولی ها…
    من می گم چرا همون طور که قبلا مطرح شده بود واسه بچه های سال اول دوره برنامه نویسی دایر نشد…
    یا حد اقل چرا مثه قبلا ها از ۳۰ نفر اول تقدیر نمیشه…
    فکر نکنم انجام حتی یکی از این کار ها زحمت زیادی واسه باشگاه داشته باشه اما با این کار کلی روحیه و امید به بچه هایی که قراره ساله بعد بیان تو باشگاه داده میشد…
    خوب ما اولیا هم آدمیم دیگه نه؟؟؟
    البته با ذکر این مطلب که نمیشه از زحمات همه ساله باشگاه چشم پوشی کرد… این انتقاد ها هم فقط برای بهبودی باشگاهه
    با تشکر…
    موفق باشید… 

  22. mohamad گفت:

    age rah biofte aaalie dastetoon dard nakone 😀

  23. مرحله 2 گفت:

    شما چقدر منطقی مثال میزنید!
    اولا، اتفاقا روز اوله که معلوم میکنه که چقدر زده! چون تستی و تصحیحش سلیقه ای نیست!
    دوما، اگه روز اول قبول نشی روز دومو تصحیح نمیکنن! پس دوستان گل شما خودشون محاسبه کردن که ۸۵ و … شدن، اگه اینجوریه منم ۱۰۰ میشدم!
    سوما، آزمون برنامه نویسی سالهای پیش هم اگه آسون بوده(آسونتر از واسه شما، البته طبق گفته شما!) من خبر دارم که با دوتا سوال آسون حل کردن هم میشد قبول شد! پس مسلما امسال که سختتر بوده(البته طبق گفته شما!) با دو تا حل کردن میشد قبول شد، در صورتیکه امسال یکی با ۴۳٫۵ هم قبول نشده! حالا ما از سوالا خبر نداریم شما هر چی دلت میخوادبگو!
    چهارما، میشه تفاوت شرایط امتحان رو بگید!
    پنجما اینکه میگید نمره ی تستی مرحله ۱ و ۲ هم ۱۰ و ۲۵ درصد داشتن، هیچ ربطی به حرفهای من نداشت، دیگه کم مونده قبول نشدنتون رو هم بندازید تقصیر من!
    ششما، من نگفتم مصححا نفهمن! اتفاقا ملاحظه ی ایشان رو کردم و گفتم “فک میکنم اعتراضم بررسی نشده! وگرنه من قبول میشدم!”
    اینکه شما دوست داشتی از این جمله استفاد کنی، لطفا ننداز تقصیر من!

    در نهایت من فک کنم این سه نفری که به من حرفهایی رو زدن نهایت دو نفر بودن! نمیدونم واسه چی اینکارو کرده(کردن)؟ نفر سوم چرا هیچ ابتکاری تو اسمش ایجاد نکرده؟ و اصلا چرا تقریبا همزمان با نفر دوم به من حرفهایی زده؟

  24. یه نفر دیگه(2) به مرحله2 گفت:

    راست می گه دوست خود من به خاطر مرحله ۲ روز اول افتاد و واقعا روز ۲ رو ۸۵ درصد نوشته بود فقط سوال ۳ قسمت ب رو ننوشته بود . تستی اش رو خراب کرد و افتاد به همین سادگی و با این نمره مرحله ۲ مطمئنا مرحله ۳ رو قبول بود .

  25. یه نفر دیگه به مرحله ۲ گفت:

    من خودم یکی از اونایی که اگه امتحانو بعد از امتحان اصلی از من میگرفتن میشدم ۲۰۰ ولی شرایط امتحان فرق داره اولا ؛ دوما سوالای امسال از پارسال سختت تر بودن ؛ سوما نمره ی تستی مرحله ۱ و ۲ هم ۱۰ و ۲۵ درصد داشتن ؛ چهارما از کجا میدونید راه حل هاتون جوب نداشته ؛ مطمئن باشید آدم های مصحح از شما بیشتر میفهمن و حتما یه مشکلی داشته که بهتون نمره ندادن.(آهان پنجما مطمئن باشید خیلی آدمهای خفنتر از شما هم بودن که به خاطر یه چیز بدتر اون هم آزمون تستی افتادن)

  26. به مرحله2 گفت:

    واقعا خسته نباشی . سوال های سال پیش بود که مطمئنم با وضع برنامه نویسی بچه های امسال همه حداقل ۷۵ ۸۰ درصد می گرفتند . سوال ها خیلی سخت تر بود (مخصوصا روز اول ) . وقتی سوال هارو دیدی بیا اظهار نظر کن .

  27. Program گفت:

    چرا سوالات مرحله ۳ امسال رو نمیذارید ؟

  28. مرحله 2 گفت:

    سوالایه سالایه پیش رو که دیدم!

  29. به معترض مرحله2 گفت:

    ببخشید شما سوال هارو دیدی که میگی برای وضع برنامه نویسی متاسفی !

  30. کیانا گفت:

    سلام و درود بر شما
    من اومدم که یکم غر بزنم!
    کلا قبل از اجرای این طرح باید فکر اینو می کردین که وقتی به یک عده برنامه نویسی یاد ندادین نباید ازش امتحان بگیرین!
    من خودم کسی بودم که واقعا خیلی برای المپیاد کامپیوتر تلاش کردم! نه برای فرار از کنکور! من فقط المپیادو می خواستم چون احساس کردم فرصتیه که می تونم کلی پیشرفت کنم. خب یک تفاوتی بین من و اونایی که قبول شدن بود واونم این که من کلی زحمت کشیدم که مرحله ۲ قبول شدم ولی نتونستم خودمو برای برنامه نویسی اماده کنم. قبول کنین که تنهایی برنامه نویسی یاد گرفتن کار اسونی نیست و حتی خفن ترین ادما هم بدون کمک استاد نمی تونن این کارو بکنن!!! خب من خیلی زحمت کشیدم که مقدمات برنامه نویسیو یاد بگیرم اما مثل اینکه فایده نداشت!!! شاید اینظوری تیم نتیجه ی بهتری بگیره که بچه ها قبل از ورود به دوره برنامه نویسی بلد باشن ولی بهتر بود اعلام می کردین که شهرستانی ها حق شرکت ندارند و المپیاد مخصوص مراکز استان و ایناس!!!
    خب شاید اگه من زحمت بیشتری می کشیدم حتی به تهرانیا هم می رسیدم ولی من همه ی تلاشمو واسه مرحله ۲ گذاشتم و جز ۳۰ نفر اول هم شدم
    نمی دونم به نظر من می تونستم توی دوره پیشرفت خوبی داشته باشم اما این فرصت فقط به خاطر ازمونی که براش اموزش ندیده بودم ازم گرفته شد 🙁
    با ارزوی موفقیت
    بدرود

  31. yeki گفت:

    با سلام
    اگر می شود، ممطالبی که در دوره تدریس می شوند و سوالات امتحانات دوره را در اینچا قرار دهید تا کسانی که قبول نشده اند هم از آنها استفاده کنند. حتی اگر سرفصل ها و عنوان مطالبی که گفته می شود هم قرار دهید، خیلی خوب است.
    با تشکر

  32. ناراحت گفت:

    این که فقط جواب آخر مد نظره خیلی بده چون فرق کسی که سوال ها رو حل کرده و همه(!) رو یه باگ کوچیک زده با کسی که سوال هارو حل نکرده مشخص نمیشه جادج هم که خیلی دیر بالا می اومد اونم فقط سوالای اول !
    بهتر بود که می گفتید مرحله۲ هم تاثیر داره من فکر می کنم از این بهتر می شد نمرم و یه تفاوت ۳و ۴ نمره ای باعث می شد من فبول شم .

  33. بیژن گفت:

    خیلی ممنون از زحماتی که برای ما میکشید . لطفا سوالای مرحله ی سه رو هم مثه یک و دو کامل توی خبرگاه بزارید . و همچنین لطفا یک برنامه هم برای مطالعه ی المپیاد برای تابستون و سال تحصیلی بزارید و مشخص کنید که چقدر وقت برای برنامه نویسی کردن بزاریم . آخه اینطور که همه دیدیم برنامه نویسی الویت دوم باشگاهه .
    yahoo: bijan_ayati

  34. d;d گفت:

    سلام
    من یک سال سومی بودم که فکر می کنم به اعتراضم رسیدگی نشد…
    ولی من حتی در طی نهایی ها هم فکر می کردم قبول هستم و نخوندم
    ونمراتم اصلا خوب نشدن و خیلی پیش خانواده شرمنده شدم.
    ای کاش زودتر می فهمیدم…
    ممنون

  35. ... گفت:

    با عرض معذرت من هم مثل “مرحله ۲” فکر می کنم به اعتراضم رسیدگی نشد، اما خوب دومم و یکسال دیگه هم فرصت هست.

  36. مرحله 2 گفت:

    با توجه به نمره ی کفی که من دیدم(تو فایل پی دی اف نتایج نمرات برنامه نویسی دانش پژوهان)، واقعا فکر میکنم به اعتراض بنده رسیدگی نشده، چون با توجه به کارنامه ام که دیدم حتی اگه سوال آخر رو که مطمئن بودم کامل و درست نوشتم رو نمره میدادید!(یعنی سوال دوم رو هم کم نمره دادید!)، من قبول میشدم! و بازهم باتوجه به نمرات درخشان دانش پژوهان در آزمون برنامه نویسی! بنده به راحتی از دیروز تو باشگاه داشتم درس میخوندم به جای اینکه از امروز تو مدرسه خودمون واسه کنکوری که هیچی ازش نخوندم!
    به نظر من وقتی کسی وجود داره که استعداد و علاقه و دانش و وقتی که صرف کرده تو المپیاد از کنکورش بیشتر باشه و همچنین همین موارد تو المپیادش از یه نفر دیگه که تو باشگاهه بیشتر باشه، حقشه که بره باشگاه!

    واقعا وقتی نمرات برنامه نویسی دانش پژوهان رو دیدم تاسف خوردم که اینا وقتی برنامه نویسی بلد نیستن(۰۰) واسه چی میان المپیاد کامپیوتر!!!؟ شما چطور؟

    ببخشید اگه اینجا جاش نبود! ولی دیگه جای دیگه ای سراغ نداشتم!

  37. من گفت:

    واقعا عالی میشه اگر این کار انجام بشه! خیلی خیلی ممنون.

  38. امیر گفت:

    سپاس!

  39. رضا گفت:

    سلام…

    خیلی لطف می کنید اگه این کارو بکنید (منظور باز کردن سایت تمرین برنامه نویسیه)

    راستی اگه می شه سوالات مرحله ۳ امسال هم بذارید اینجا …

    خیلی ممنون .

Panorama Theme by Themocracy