پذیرفته‌شدگان برای حضور در دوره‌ی تابستان ۹۳

نوشته شده توسط , تیر ۱, ۱۳۹۳ ۹:۲۲ ق.ظ

اسامی پذیرفته‌شدگان برای حضور در دوره‌ی تابستان ۹۳ را در این لینک می‌توانید مشاهده کنید. ضمن تبریک به همه‌ی این عزیزان برای دوستانی که متاسفانه از حضور در دوره‌ی تابستان باز ماندند آرزوی موفقیت در دیگر مراحل زندگی را داریم. به اطلاع می‌رسانم کلاس‌ها از روز دوشنبه ۸ صبح شروع می‌شود. برنامه دوره را می‌توانید در این‌جا مشاهد کنید. ثبت‌نام نیز دوشنبه انجام خواهد شد. اولیاء باید برای ثبت‌نام با توجه به توضیحاتی که در سایت باشگاه آمده به محل گفته شده  رجوع کنند.

۲۵ دیدگاه در “پذیرفته‌شدگان برای حضور در دوره‌ی تابستان ۹۳”

  1. بسی رت گفت:

    به نظر من باید سال دیگه از همون مرحله یک امتحان خط بگیرید و بد خط ها رو در هر مرحله فیلتر کنین تا به دوره راه پیدا نکنن.

  2. رد شده گفت:

    و در ضمن باید یه چیز دیگه رو هم اضافه کنم :
    اگه آقای مدیر فکر می کنه که این روض یعنی اینکه سه نفر تصحیح کنن جواب میده خب باز هم یه مصصحاتونو به گروه های سه نفره تقسیم کنید و برگه رو بدید بهشون و ببینید اختلاف نمرهشون چقدره
    و این اسمش بی عدالتی آموزشیه و نادیدیه گرفتن تلاش ها و هزینه ها و زمان

  3. رد شده گفت:

    من یه سال نشستم المپیاد خوندم و آخرشم مرحله دو سه نمره کم آوردم . خودم فکر می کردم و فکر می کنم که سر یه سوال حداقل ۱۰ نمره بهم کم دادن (هر چی باشه مطمئنم اگه نمره ایو که بهم کم داده بودن بهم می دادن از اختلافم با کف بیشتر بود ). هیچی دیگه اعتراض هم کردم و آخرش هم یه متن کپی شده برای همه فرستاده شد که نوشته بود اعتراضتون وارد نیست !
    حالا من سوالی که دارم اینه که تصحیح برگه های تشریحی بیش از ۴۰ روز از شما وقت گرفت . حالا از ۵۰۰ نفری هم که برگشون تصحیح شده اگه ۱۵۰ نفر هم اعتراض کنن چجوری ۳-۴ روزه نشستن دوباره تصحیح کردن ؟ آیا به همه ی سوالا دقیق نگاه کردید ؟ یا اینکه مصحح معترضین نمره ی قبلیو نگاه می کرد و فقط میدید که مصححای قبلی یه سوتی خیلی خیلی بزرگ در حد صفر دادن یه سوالی که طرف تا جای خوبی پیش برده داشتن یا نه ؟!
    به نظرتون شما اینقدر دقیق هستید که اگه برگه ی منو می دادید تک تک مصححاتون تصحیح کنن ۳ نمره بیشتر می گرفتم ؟! خب من پیشنهاد می کنم یه بار امتحان کنید . یه برگه رو بدید به مصححاتون و نظرشونو ببینید . چیزی که واضحه اینه که مرحله دو گذشته و چیزی تغییر نمی کنه اما در هر مرحله به تنها چیزی که اهمیت داده نمیشه به بازنده ها و نظراتشونه . چون بقیه فکر می کنن اینا که چیزی حالیشون نیست چون اگه حالیشون بود با اون سوالای آبکی ما گند نمی زدن !
    اگه این کار رو کردید (یعنی اینکه دیدید مصححاتون خطا دارن یا نه ) بعدش ببینید که خیلی از امیدا رو ناامید کردید و خیلیا (اگه حتی هر سال ۴ نفر باشه ) حقشون خورده شده و الآن رفتن نشستن پای کلاسای کنکور !
    من مصحح سوال اول رو میشناسم و “مطمئنم” که ایشون به خاطر بد خطی از افراد نمره کم کرده ! و سر سوالی هم که فکر می کنم نمرم کم شد هم مطمئنم یا نخوندنش یا به خاطر بد خطی نمره کم کردن . هر سال حدودا ۴۰ نفر میان دوره و کلی حال می کنن و مسئولین باشگاه هم به خودشون می نازن که همچین کار علمی بزگی انجام می دن اما تا حالا شده کسایی از مسئولین هم با خودشون فکر کنن که افرادی هستن که الآن تو خونه هاشوننن که یا با نا امیدی کنکورو شروع کردن یا به سال بعد امید دارن و بعضی از این افراد هستن که از خیلی از این قبول شده ها (توی هر مرحله ای)شاخ ترن ؟!
    حالا از ما که گذشت و المپیاد به جز این یه تیکش بری من تجربه ی خوبی بود . ولی جون هرکی دوست دارید فکر کنید که کسی که با اختلاف کمی قبول نمیشه واقعا حقش بوده قبول شه یا کسی که با اختلاف کمی قبول میشه واقعا حقش بوده یا نه ؟ و این اختلاف کم می تونه ۳ نمره از ۳۰۰ نمره هم باشه …

  4. r گفت:

    میشود سولات مرحله سه ای که برگذار شد رو در سایت قرار بدین ؟

  5. iostream گفت:

    سلام . میشود سوالات را بر روی سایت قرار دهید ؟

  6. گوش کن داشت چی گفت:

    برش برنز چیز آشغالیه که نبودنش به نفع بچه هاس.
    کاش همینجور که اینقد راحت امسال حذف کردین برش رو و قانون رو عوض کردین، پارسال هم همین کارو می کردین و انقد قانون قانون نمی کردین.

  7. مدیر گفت:

    اطلاعی نداریم.

  8. مدیر گفت:

    بله.

  9. مدیر گفت:

    امسال و سال قبل ۳۹ نفر پذیرفته شدند و حذف برش برنز تاثیری در تعداد قبولی‌ها نداشته است.

  10. بسی رت گفت:

    آیا در مرحله سه بدخطها صحیح شدند?

  11. یکی گفت:

    نتایج اعتراضات بقیه المپیاد ها کی می آد ؟

  12. kheili narahat گفت:

    oonja ke boodam az adamaye bashgah ke miporsidam chera cut boronz nadarim migoftan ke chon zeshte be chan nafar begim vasate dore berand ama age boresh boronz bood alan man intori nemishodam ke majboor sham daste khali bargardam khoonamoon va room nashe too soorate mamano babam negah konam.dar zemn age faghat chan ta computer ezafe konid dg az hame reshte ha kamtar ghabooli nemidid.age pool nadarid begid.chon faghat hamin chand melyoon zandegi chan nafara avaz mikone.
    heyf.
    dg gozasht az man.bara salaye dg.

  13. مدیر گفت:

    منظور زبان برنامه‌نویسی است.

  14. . گفت:

    کلاس زبان دیگه برای چی؟

  15. مدیر گفت:

    از ۸ شروع می‌شود. می‌توانند دیرتر بیاند.

  16. خسته گفت:

    برای ثبت نام اولیا باید ساعت ۸ بیان؟

  17. مدیر گفت:

    به باشگاه مراجعه کنید. نتایج به دیوار چسبانده شده است.

  18. مدیر گفت:

    به باشگاه مراجعه کنید.

  19. iostream گفت:

    میشه به جای تایید کردن جواب بدین ؟؟
    چطوری میشه نمره رو فهمید ؟ ! رتبه رو چطور ؟

  20. مدیر گفت:

    نخیر.

  21. codeforces گفت:

    امسال کلا برش برنز نداریم؟

  22. Sez گفت:

    این که همش میگین براى دوستانى که در این مرحله پذیرفته نشده اند آرزوى موفقیت در دیگر مراحل زندگى را داریم، کفر آدمو در میاره!

  23. armin گفت:

    سلام
    اون لینکی که برای دیدن برنامه دوره گذاشتید کار نمیکنه!!

  24. armin گفت:

    سلام
    اون لینکی که برای دیدن برنامه دوره گذاشتید کار نمیکنه .

  25. iostream گفت:

    سلام
    به هیچ طریقی نمیشه از نمرمون با خبر شد ؟

Panorama Theme by Themocracy